wtorek, 13 marca 2018

"Present Perfect" - FRAGMENTY POWIEŚCI


Jeżeli nie wiecie jeszcze czy "Present Perfect" jest powieścią dla Was, koniecznie przeczytajcie ten post :)

 




W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was kilka ciekawych fragmentów z powieści "Present Perfect" Alison G. Bailey 💜. Kilka dni temu mogliście przeczytać jej recenzję, ale dziś chciałabym rozwiać Wasze wszelkie wątpliwości i nieco pokusić pewnymi smaczkami :). Zatem zaczynajmy!


FRAGMENT NUMER 1

"- Więc dlaczego maszy wyrzuty sumienia?
 - Nie wiem. Bo czuję się tak jak gdybym Cię zdradził. - Przerwał na chwilę, jakby nie wiedział, czy powinien kontynuować. - Tweet, ostatnio trochę o nas rozmyślałem... o tym co do Ciebie czuję.
Siedziałam cicho. Kręciło mi się w głowie. Absolutnie nie byłam na to przygotowana! Miałam wrażenie, jakby coś stanęło kołkiem w moim gardle. Mięśnie karku i ramion bolały, napięte jak struny. Musiałam stamtąd uciec. Nie słyszałam nawet, co mówił Noah. Słyszałam uderzenia serca i pulsowanie krwi. A potem poczułam ciepły dotyk jego dłoni i natychmiast wróciłam na ziemie. Ujrzałam przed sobą parę przepięknych, jasnoniebieskich oczu, w których tak łatwo było się zatracić."

FRAGMENT NUMER 2

"- Chyba nie sądziłaś, że będę chciał iść na pierwszą randkę z Brittani i przeżyć z nią swój pierwszy pocałunek, Tweet? Przecież od zawsze wszystkie "pierwsze razy" przeżywamy wspólnie. - Jego twarz rozjaśnił nieśmiały uśmiech."

FRAGMENT NUMER 3

"- Tweet - zaczął niskim, zachrypniętym głosem.
 - Tak? - Próbowałam brzmieć naturalnie.
 - Ten wieczór był wspania... - przerwał na sekundę. - Jesteś wspaniała.
 - Noah... -  Nie dokończyłam. Z trudem powstrzymywałam szloch.
 - Chciałbym, żebyś w to uwierzyła.
Odszedł, nie czekając na odpowiedź."



Chciałam umieścić jeszcze trzy inne fragmenty, ale jednak zmieniłam zdanie, gdyż są zbyt emocjonalne, a nie chciałabym aby ominęły Was wszystkie emocje podczas ich czytania, kiedy już sięgniecie po powieść :).

Mam nadzieję, że przekonałam Was do tego aby zwrócić uwagę na tę historię i dać jej szansę :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz