czwartek, 25 października 2018

"BASIC WITCHES" Jaya Saxena & Jess Zimmerman - RECENZJA

Magia kobiecości? 








"BASIC WITCHES"
Autor: Jaya Saxena & Jess Zimmerman
Wydawca: Wydawnictwo Feeria
Ilość stron: 240
Data wydania: 03.10.2018r.









Huhuhu, czyż nie zrobiło się nam nieco Halloween'owo? 😀 Czarownice przybyły, zatem czas posłuchać co mają do powiedzenia! A może to właśnie Ty jesteś jedną z nich?!

Niedawno na naszym rynku wydawniczym na swych miotłach wylądowały Basic Witches...., czy warto z nimi zadzierać? Czy ich magia jest pożądana? A może to magia z rodzaju DARK?
Jedno jest pewne...tak pięknej, twardej oprawy jeszcze u nas nie było! Złote zdobienia i te wszystkie rewelacyjne ilustracje w środku! Cudo! 


A co znajdziemy w środku? Możecie być pewni, że ogrom interesujących informacji. Dowiecie się czym tak naprawdę jest magia, dlaczego kobiety były kiedyś nazywane czarownicami a co najważniejsze...dowiecie się kim WY tak naprawdę jesteście.
Każda z kobiet z pewnością pragnie się wyróżniać w tłumie, czy to ubraniem, fryzurą i makijażem. Dlatego też Basic Witches przygotowały dla nas kilka porad, które możecie wziąć na poważnie czy też z przymrużeniem oka, bo dzięki tej książce nauczysz się jak przy pomocy drobnych codziennych czarów wykorzystać swoje ukryte moce i zdolności.

 Jeżeli tylko uważasz, że kobiety mają prawo do własnego zdania i świat do NAS należy, to jest to poradnik specjalnie dla Ciebie!

Magia Kobiecości jest ukryta w każdej z nas, ale to od nas zależy kiedy i czy w ogóle zostanie ona odkryta. Dlatego nadchodzące święta będą idealną okazją aby poczynić ten PIERWSZY KROK.
Obchodzisz Halloween, a może Andrzejki? Przygotowujesz babską imprezę? To świetna okazja do tego, aby się zabawić i przetestować specjalne czary. 
Chcesz uleczyć złamane serce albo wzmocnić swoją przyjaźń? A może pragniesz wyczarować idealnego partnera? Nic prostszego! Z Basic Witches tego dokonasz, a nawet wzmocnisz swoje naturalne czary za pomocą magicznych ćwiczeń :) A dzięki specjalnym poradom na temat wyglądu, możesz wyczarować sobie specjalny makijaż jak i fryzurę! Zaintrygowana?


"BASIC WITCHES" to pozycja dla wszystkich kobiet, które nie boją się zaszaleć, zabawa nie jest im obca a magiczne sztuczki nie są dla nich niczym dziwnym.
Muszę przyznać, że podczas lektury, nie raz się dziwiłam tym co czytam, ubawiłam się do łez, ale również zaczerpnęłam nieznanej mi wcześniej wiedzy na temat czarownic. Dlatego myślę, że każda z Was znajdzie tu coś dla siebie.

To książka, która nie raz zszokuje, rozśmieszy czy zadziwi Was swoimi poradami, ale to przecież MAGIA, a z nią nie ma ŻADNYCH GRANIC.

Dlatego jeżeli nie boisz się wyzwań, lubisz się zabawić, a chcesz spróbować czegoś nowego, to będzie to książka idealna dla Ciebie :)

3 komentarze:

  1. Czytam ją sobie powoli. To fajny, ciekawy poradnik. Ale raczej nie wnosi nic specjalnego do mojego życia. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba nie dla mnie :/ Nie przepadam za poradnikami, a o tym czytałam dużo złego. Że jest bezsensowny i zahacza o ,,magię'' w płytki, głupi sposób. Mam wrażenie, że ta pozycja nie wniosłaby jednak niczego wartościowego do mojego zbioru oprócz okładki :(

    mrs-cholera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie obejrzałam 10 odcinków nowej odsłony Sabriny - ależ szybko to zleciało :) Jakoś teraz mi się z magią kojarzy ten serial :D
    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń