wtorek, 31 marca 2020

"Ryzyko" Elle Kennedy - RECENZJA


Czy zakazany związek ma szansę na przetrwanie?




 
 
 
 
"Ryzyko"
Autor: Elle Kennedy
Wydawca: Wydawnictwo Zysk i S-ka
Ilość stron: 350
Data wydania: 11.02.2020r.








Elle Kennedy w wielkim stylu powraca do nas z kontynuacją "Pościgu" czyli 2 tomem serii Briar U! Tym razem mamy okazję poznać historię Brenny i Jake'a. Dwa wrogie uniwersytety i dwie przeciwne drużyny hokeja. Czy córka trenera drużyny Briar zapłaci za znajomość z kapitanem i gwiazdą Harvardu? Koniecznie musicie się przekonać!


Muszę przyznać, że Elle mnie nie zawiodła i bardzo spodobała mi się historia Jake'a i Brenny, a sądząc po ich spotkaniu w "Pościgu", można było już się spodziewać, że będzie się działo!
"Ryzyko" okazało się odważniejsze aniżeli tom pierwszy, osobiście wolę historie, w których pikanteria jest odpowiednio dozowana i ze smakiem, zatem raczej pod tym względem wygrywa nadal "Pościg", jednak mimo wszystko w drugim tomie autorka wszystko fajnie rozegrała i nie mam zastrzeżeń.
W dodatku cieszę się, że Elle Kennedy postarała się o rozbudowaną fabułę i zaserwowała nam wiele interesujących wątków, nie tylko sprawy rodzinne, ale dotyczące przyszłości, kariery i oczywiście miłosnych rozterek, w których to zakazany związek zagrał pierwsze skrzypce. 
Powieść została napisana lekkim i przyjemnym językiem, nie zabrakło w niej również humoru oraz charakternych dialogów.

Rywalizacja, ból, walka, miłość, nadzieja, zawód...
 

Polubiłam Jake'a, który okazał się świetnym bohaterem (pomijając te jego przygody na jedną noc), ale jeżeli już co do czego doszło to pokazał, że jest poważnym człowiekiem i można na niego liczyć. Może zgubiła go nieco presja wywarta w związku z karierą, ale kto nie popełnia błędów? Jeżeli chodzi o Brennę, to dziewczyna nie tylko pokazała swój charakterek, ale również zdradziła nam swoją bolesną przeszłość. I tu plus dla autorki, gdyż byłam przekonana, że to Jake dostarczy nam takich wrażeń a tu jednak Brenna musiała stoczyć poważną walkę. W dodatku w całej fabułe został wpleciony jeden z moich ulubionych elementów dotyczących "udawanych" relacji, zatem byłam w pełni usatysfakcjonowana. Elle zawsze pisze lekko i z humorem, dzięki czemu jej historie pochłania się w błyskawicznym tempie. 

Teraz nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać na 3 tom serii Briar U i historię Hunter'a!

"Ryzyko" to świetna powieść z gatunku NA, która wciąga już od pierwszych stron i nie tylko gwarantuje niezapomniane emocje, ale również nie daje o sobie zapomnieć! Koniecznie musicie poznać tę serię! 

3 komentarze:

  1. Czytałam ostatnio i naprawdę dobrze się przy tym bawiłam :D Już nie mogę się doczekać trzeciego tomu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się naprawdę fajnie. Chyba skuszę się na lekturę. :)


    Zapraszam na mój blog: http://hiddenxguns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń