niedziela, 20 maja 2018

"Miała dzikie serce" Atticus - RECENZJA

 


 Coś pięknego....

 






 "Miała dzikie serce"
Autor: Atticus
Wydawca: Wydawnictwo Otwarte
Ilość stron: 240
Data wydania: 23.05.2018r.









Nie sądziłam, że w najbliższym czasie będę miała jeszcze okazję przeczytać tak piękny i wartościowy tomik poezji jakim jest "Miała dzikie serce" autorstwa Atticus'a.

Autor w każdy utwór włożył całe swoje serce i sprawił, że nie sposób było się oderwać od jego twórczości. W niesamowitej formie przekazał nam najsilniejsze emocje, począwszy od miłości po rozpacz.
Z każdej strony wylewała się dosłownie magia miłości, wzruszenia i tęsknoty. Już od pierwszych stron zostałam pochłonięta i zachwycona historią, jaka została ukazana w tomiku. Atticus pisze lekko, przyjemnie a co najważniejsze - szczerze. Przekazuje prawdziwe emocje, którym pozwolił się uwolnić i dzięki temu każde napisane przez niego słowo przemawia do nas w intensywny sposób.
Tomik ten zdecydowanie jest kopalnią prawdziwych emocji i złotych myśli, bo czytając go, nie jeden raz zastanowicie się nad sensem życia i relacji międzyludzkich.


Jestem oczarowana tą pozycją, gdyż nie sądziłam, że będę miała okazję przeczytać tak prawdziwą, nieskomplikowaną a jednocześnie wypełnioną po brzegi emocjami poezję. Jestem miło zaskoczona, wręcz zakochana i z chęcią przeczytałabym te wszystkie utwory jeszcze raz, dosłownie teraz, zaraz!

"Miała dzikie serce" to pozycja, obok której nie można przejść obojętnie, gdyż to co stworzył autor zasługuje na pokazanie światu. Jak dla mnie, Atticus jest jeszcze lepszy niż Rupi Kaur. Zdecydowanie bardziej do mnie przemówił i wywołał nie jeden uśmiech na twarzy.

Dodatkowo całość została pięknie wydana w eleganckiej kolorystyce i twardej oprawie, a środek został wzbogacony o niesamowite fotografie skłaniające do refleksji.

Serdecznie Was zachęcam do sięgnięcia po tę cudną pozycję, mam nadzieję, że również będziecie zachwyceni <3 




Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Otwartemu.

2 komentarze:

  1. muszę sięgnąć po ten tomik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. "Miała dzikie serce" to tomik, który kryje w sobie pełen wachlarz najróżniejszych emocji. Każdy utwór wywołuje refleksje, a jego wydanie sprawia, że samo posiadanie tego tytułu jest już przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń